czwartek, 29 marca 2012

Sephora - look pretty in pink


Wybierając się do galerii przeglądałam różne strony, m.in. stronę Sephory. Znalazłam tam dwie ważne dla mnie informacje. Jedna z nich dotyczyła promocji 50% rabatu na nowe - przynosząc stare produkty, akcesoria do makijażu można zakupić nowe z 50% rabatem. Druga natomiast to nowa kolekcja Look pretty in pink, w której znalazły się m.in. pędzle, wiosenne cienie do powiek, kosmetyczki. 
Przedstawiam mój nowy zestaw pędzli:



Pędzle są w rozmiarze podróżnym i zapakowane są w słodkie, różowe etui. Bardzo spodobała mi się kolorystyka - czarne pędzle z różowym, miękkim włosiem. Na pierwszy rzut oka są bardzo dobrze wykonane. Niestety rozczarowało mnie trochę opakowanie - wprawdzie jest dobrze uszyte, różowy materiał jest pokryty przeźroczystą folią, jednak wstążeczki a właściwie paski są zupełnie inne niż na zdjęciu ze strony Sephora. W oryginale wstążeczki są uszyte 
z satynowego materiału, ja natomiast mam wersję z paskami jak przy plecaku (te przy regulowaniu ramion). Na pewno odbiera to dużo uroku - paski są nieelastyczne, grube, niemiłe w dotyku.
Poniżej zdjęcie środka etui:


A tak prezentuje się na zewnątrz:       

Pędzli używam dość krótko. Największego pędzla użyłam do różu EDMu i muszę powiedzieć, że w tej roli sprawdza się bardzo dobrze. Jest bardzo miękki, przez co nie drapie buzi. Co więcej, ilość kosmetyku, którą zużywam jest mniejsza niż ta, której potrzebowałam przy innym pędzelku.
Podsumowując jestem bardzo zadowolona. Zestaw jest uroczy, w szczególności cieszę się z pędzla do podkładu (nigdy nie miałam jeszcze takiego pędzelka) i podwójnego pędzelka do oczu.
Cieszy mnie również fakt, że liczba pędzli, którą posiadam nie zmieniła się. Żeby kupić pędzelki 50% taniej musiałam oddać 3 moje. Zapłaciłam za nie 34,5zł, cena regularna to 69zł.







3 komentarze:

  1. tez je kupiłam, ale oddać to musiałam tylko dwa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć w niektórych Sephorach Panie w ogóle nie brały nic na wymianę :)

      Usuń
  2. Ja niestety przegapiłam Sephorową promocję :(
    Ślicznie wyglądają te pędzelki.
    Pozdrawiam
    ruda

    OdpowiedzUsuń